Wednesday 24 June 2015

Program Menjana Pendapatan 'Extra' Hanya Dari Rumah

Entri #15


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah



Bekerja Hanya Dari Rumah

Assalamualaikum dan salam Ramadhan semua...

Alhamdulillah...sedar tak sedar dah seminggu kita berpuasa. Hari ni saya nak kongsikan kisah sebenar tentang cara-cara mendapatkan pendapatan sendiri walau hanya bergelar suri rurah sepenuh masa tanpa mengeluarkan sebarang modal dan yang pasti akan memberi kepuasan dan keuntungan.

Seringkali kita mendengar bahawa ramai penjawat awam mahupun swasta mengeluh dan berputus asa untuk mencari pekerjaan sampingan di media online, apatah lagi suri rumah seperti anda dan saya. Perasaan ini berpunca daripada tumbuhnya bak cendawan program-program yang berunsur SCAM mahupun menjual produk yang akhirnya membuatkan kita mengalami kerugian dari segi modal dan masa. Namun, hasilnya 'zero'! 

Di sini saya ingin berkongsi satu peluang di mana anda sebagai suri rumah sepenuh masa juga mampu menjana pendapatan sendiri tanpa modal hanya dengan bekerja dari rumah sambil menjaga anak-anak di rumah. Seronok tak? Hah! tentu anda tak sabar apa program yang menarik tu, kan? 



Sistem Pengiklanan LED TV

Pernah dengar IRTV tak? Apa itu IRTV? IRTV adalah Iklan Realiti TV yang berkonsepkan periklanan mampu milik. Di samping mengiklankan perniagaan, kita akan menjana pendapatan tambahan bersama IRTV network. Sistem pengiklanan ini merupakan satu sistem yang paling murah di Malaysia. Formula Iklan Realiti TV ini dicipta sepenuhnya oleh pengasas Syarikat EMS, iaitu Dato' Mohd Fadli Fathullah, Pengarah merangkap presiden IRTV Group dan En. Arapah Bin A.Patiroi, Pengarah kedua yang bertapak di Kota Kinabalu, Sabah. 


Kenapa ianya begitu murah? Tak laku di pasarankah? Oh! Tidak... itu semua andaian yang salah. Dengan adanya sistem pengiklanan yang murah ini, maka dapatlah memberi sedikit ruang dan peluang kepada peniaga-peniaga IKS, peniaga online, dropship dan sebagainya untuk memasarkan produk dan perkhidmatan perniagaan mereka. Anda sebagai suri rumah harus menyertai 'Program Menjana Pendapatan Extra Hanya Dari Rumah' ini. 

Sambutan 'Sistem Pengiklan LED TV' amat memberangsangkan dan sedang hangat dalam pembentukan ekonomi peniaga-peniaga IKS, peniaga online, dropship dan sebagainya. 'Hanphone' pun tak henti-henti berdering tau. Ramai yang berminat menyertai program ini, sampai naik kebas tangan saya menjawab panggilan telefon dan malayan wassap yang ingin turut serta dalam program hebat ini. Nasiblah dapat bantuan Ostematrix, Multivitamin Vita-Lea Iron formula dan Alfalfa Complex Shaklee sahur tadi. Terima kasih vitamin Shaklee, buatkan diriku kekal bertenaga hingga kini.



Bagaimana Hendak Bermula?

Bagaimana hendak bermula? Bagaimana hendak menyertai program ini? Antara soalan yang sering di ajukan kepada saya. Justeru, di sini saya tunjukkan serba sedikit langkah-langkah mudah dalam menjana Program Menjana Pendapatan 'Extra' Hanya Dari Rumah.


Langkah 1: Sediakan Yuran Pendaftaran Ahli

Dalam setiap perniagaan anda perlu menyediakan modal permulaan tetapi dalam Program Menjana Pendapatan 'Extra' Hanya Dari Rumah ini modal tidak diperlukan. Anda hanya WAJIB menyedikakan RM100 untuk mendaftar sebagai ahli IRTV.

Yuran Pendaftaran Ahli Hanya RM100 Sahaja

Langkah 2: Buka Akaun Bank

Sebelum bermula, anda perlukan akaun bank. Ini kerana bayaran BONUS akan di bayar terus ke akaun bank anda. Jika anda mempunyai mana-mana akaun bank, anda boleh terus ke langkah berikutnya.


Langkah 3: Daftar Sebagai Ahli IRTV

Jika anda sudah membuat keputusan untuk menjadi ahli berdaftar IRTV, anda hanya perlu membayar Yuran Pendaftaran Ahli sebanyak RM100 ke akaun bank yang akan saya berikan nanti. Sila wassap saya di talian 010-366 8516 (wassap sahaja).



Langkah 4: Sertakan Dokumen Dan Bukti Pembayaran

Setelah pembayaran dibuat, sila hantar BUKTI pembayaran/transaksi, salinan/gambar Kad Pengenalan (depan & belakang), nama dan nombor akaun bank,  melalui wassap saya di talian 010-366 8516 (wassap sahaja)

SMS dari nombor 63660 akan di hantar selepas pendaftaran telah berjaya di daftarkan.


Langkah 5: Pengiklanan

Apa yang akan anda dapat setelah SAH bergelar AHLI IRTV BERDAFTAR? Anda kena buat iklan. Ya, iklan! Anda akan diberitan 3 slot TV LED untuk mengiklankan perniagaan anda selama 1 bulan. Di samping itu, tiba masanya untuk anda berkongsi pada semua orang di luar sana mengenai program ini sambil mengiklankan produk dan perkhidmatan perniagaan anda sendiri.

Senang cerita, anda buat iklan sambil ajak kawan-kawan lain buat iklan dengan memasarkan atau mempromosikan perniagaan masing-masing. Anda boleh sebarkan progam ini secara offline mahupun online di Facebook, Instagram, Twitter, Email, Telegram, WhatsApps, WeeChat, Blog dan sebagainya. 


Langkah 6: Penajaan

Apabila ada individu yang berminat dan mereka akan mendaftar melalui anda. Mereka akan melalui proses yang sama seperti anda. Jika anda berjaya mendapat 1 tajaan, anda akan dibayar bonus sebayank 20%. Jika anda berjaya mendapat 5 tajaan, anda akan dibayar bonus sebanyak 100%. Ini bermakna duit RM100 sebagai yuran pendaftaran telah pun anda dapat semula.  Mudahkan? Semuanya dilakukan hanya dari rumah.

Bagaimana nak tahu tajaan anda telah berjaya di daftarkan? Sistem IRTV akan menghantar SMS untuk makluman anda.

Banyak sebenarnya nak kongsi cerita 'part' penajaan ni, tapi lagi elok kita berbicara di dalam talian atau bersua muka. 

Inginkan informasi lebih lanjut mengenai penajaan? Sudilah kiranya menghubungi saya melalui wassap di talian 010-366 8516 (wassap sahaja). atau 016-817 8716 (SMS & Call).



Suri Rumah Berpendapatan Sendiri 

Senangnya buat duit! Betulkah?  Biar gambar berbicara...




Bukti Komisen/Bonus Di Bayar Selepas 1 Minggu Sah Ahli IRTV Berdaftar


Bah! Apa tunggu lagi cepat-cepatlah daftar!



Hubungi Saya melalui mana-mana medium di bawah:-

WhatsApp Sahaja: +6010 366 8516

Call/SMS: +016 817 8716


FB Pages: Ummy.Adhwa

Email: pnnasriahabdullah@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular