Wednesday 28 December 2016

Buat Fan Page Di FB Personal


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah

Idea menulis kini kembali. Alhamdulillah. Sebenarnya hari ni saya mahu berkongsi tentang fesbuk page bisnes di fesbuk personal.

Seperti yang kita sudah sedia maklum bahawa 'Fan Page' merupakan salah satu medium pemasaran percuma yang disediakan oleh fesbuk. Ianya sangat penting bagi memasarkan apa jua jenis produk dan perkhidmatan.

Jika sekiranya anda salah seorang peniaga online yang menggunakan fesbuk personal sebagai medium pemasaran tetapi tidak mempunyai fesbuk page bisnes, anda sudah anggap ketinggalan. Ini kerana zaman teknologi sekarang semakin pantas dan cepat berlalu. Anda juga kena berubah mengikut arus zaman moden dunia teknologi.

Medium pemasaran fesbuk page bisnes marupakan salah satu pilihan yang tepat. Ini kerana ianya sangat mudah di bina (jika punya ilmu) dan senang bergerak secara viral.

Selain itu, perkhidmatan buat fan page juga boleh dijadikan salah satu sumber pendapatan dari rumah. Apa yang penting, perkara asas yang wajib ada ialah kemahiran membina fesbuk page, komputer dan talian internet. Jika anda mahir desain banner itu satu bonus untuk tentukan harga perkhidmatan yang bakal anda tawarkan.

Hah! Saya bebel panjang-panjang ni ada yang faham ke? Kepada pembaca yang nak buat tempahan fesbuk page bisnes dengan saya, boleh hubungi nombor ini 0168178716.

Kalau nak belajar cara-cara membina fesbuk page bisnes juga boleh. Yuran sangat berbaloi. Belajar sampai pandai. InsyaAllah, saya akan ajar anda sehingga mahir membina fesbuk page sendiri. Bila sudah mahir nanti bolehlah jana pendapatan sendiri pula. Betul tak?

Tempahan Fesbuk Page Bisnes Penapis Air Dan udara Coway

Tempahan fesbuk page bisnes Penapis Air dan Udara Coway ni oleh Puan Dayang Fauziah Kadir. Kalau ada yang berminat nak buat pemasangan bolehlah hubungi beliau di talian yang tertera di cover banner ya atau boleh saja jenguk-jenguk fesbuk page beliau, Penapis Air dan Udara Coway. Orangnya ramah tau. Servis juga tip top. Tak percaya? Cubalah hubungi Puan Dayang Fauziah Kadir.

Moga bermanfaat ya. Boleh kongsi post ini di fesbuk kalian untuk kegunaan pembaca yang lain.


Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular