Tuesday 20 February 2018

Pes Ayam Masak Lengkuas Jenama Adhwa



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah

Alhamdulillah. Setelah 4 hari di uji dengan sedikit kesihatan yang tidak begitu mengizinkan, akhirnya hari ini sudah mula kembali menjalani rutin harian walau tidak seaktif hari-hari sebelumnya.


Tempahan Pes Ayam Masak Lengkuas jenama Adhwa memberi sedikit keceriaan dan sumber tenaga buat ku. Walau masih kurang bermaya, tetap gigih melayan pertanyaan daripada pelanggan setia produk-produk syarikat Cahaya Nur Adhwa di bawah jenama Adhwa.


Lagi bertambah semangat bila beberapa pelangan baru bertanya tentang cara memasak Pes Ayam Masak Lengkuas jenama Adhwa.

Tidak kurang juga seronoknya apabila pelanggan berkongsi gambar kejayaan pertama mereka memasak menggunakan Pes Ayam Masak Lengkuas jenama Adhwa.

Terima kasih buat semua pelanggan syarikat Cahaya Nur Adhwa kerana sentiasa menyokong, membeli, memilih dan menggunakan produk jenama Adhwa.

Kepada anda di luar sana yang teringin mencuba memasak menggunakan Pes Ayam Masak Lengkuas jenama Adhwa, boleh hubungi Rieya di talian +60 16-817 8716.

Harga sangat murah dan berbaloi. Cuma RM11 sahaja. Berat 200 gram. Cukup untuk memasak ayam seberat 500 gram ke 1,000 gram (1kg). Jimat masa. Jimat tenaga. Jimat kos. Mudah digunakan. Cepat menu ayam masak lengkuas tu dihabiskan. Anak-anak suka, suami lagi suka.

Nak minta ajar cara memasak yang ringkas, santai dan sempoi menggunakan Pes Ayam Masak Lengkuas jenama Adhwa pun boleh.

Jangan lupa wasap atau telefon Rieya +60 16-817 8716.

Sebelum tu jom kita intai sama-sama mereka yang baru dan telah berulang kali buat tempahan Pes Ayam Masak Lengkuas jenama Adhwa.

 

 


 











No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular