Thursday 2 February 2017

Booth Niaga Unitar-Sidma Fitness Carnival 2017 4-5 Februari 2017



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah


Saya mencari vendor yang berminat meletak barang jualan  di booth saya pada 4-5 FEBRUARI . Anda hanya perlu hantar barang jualan dan saya akan tolong promo dan jual!




Dialu-alukan kepada vendor;-
ü Biskut
ü Kuih-muih tradisional
ü Minuman pack/botol


v Anda hanya perlu bayar RM100 untuk 2 hari.

v Anda cuma perlu hantar barang jualan dan saya tolong jualkan.

v Apa yang penting kira sedia stok dan letak tag harga.

v Full aktiviti sepanjang dua hari bazar nanti jadi tak perlu risau. Saya akan promo dan jual produk anda sebaik mungkin. InsyaAllah.

v Anda boleh tengok aktiviti di fan page Unitar-Sidma Fitness Carnival 2017


Bagi yang berminat sila transfer RM100 ke akaun
11111-4022123 MBB
Nasriah Abdullah
aura.adhwa@gmail.com


Selepas transfer, sila sertakan bukti transaksi dan ke wassap 0168178716


Info lanjut, sila ketuk wassap 0168178716 (Rieya) saya sekarang!

Siapa cepat dia dapat!


No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular