Tuesday, 17 January 2017

Seronoknya Belajar Menulis Blog


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah

Belajar blog sendiri ni sebenarnya tak susah mana pun. Tak percaya, tanya mereka yang tengah belajar tu, confirm jawabnya seronok. Makin buat makin tahu, makin seronok. Beza jika upah, tau-tau je dah siap. Bila tiba masa kita nak tulis entri sendiri, gelabah tak tau mana nak mula.

Jadi kesimpulannya, biarlah berkorban masa, tenaga dan wang sikit untuk dapat ilmu yang boleh digunakan masa akan datang. Nak belajar, jom daftar kelas blog Februari. 10 tempat je tau. Tak mau ramai-ramai nanti tak fokus hehehe.

Tapi sekarang dah tinggal 8 tempat kosong lagi. Daftarlah cepat!

Braniqo: Tempahan Kambing Golek Faqih

Teks: Nasriah Abdullah Video:    Ana Masyhur Aku bukan pemakan kambing. Apa-apa saja menu berasaskan kambing, aku nda akan teli...

Post Paling Popular