Thursday 5 January 2017

Inspirasi Bekerja Di Rumah


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah
Sumber: Ebook Inspirasi Bekerja Di Rumah, Masayu Ahmad


Syukur atas rezeki Allah selama 13 tahun saya menyewa, saya dan suami dapat membeli sebuah rumah teres setingkat.

Di situlah saya menjadikan ruang jahitan dua mesin, ruang menjahit pakaian dan juga ruang untuk perbincangan bersama pelanggan. Rumah saya berhampiran dengan jalan besar, kenderaan lalu lalang sentiasa ada. Juga pemasaran bagi saya, pelanggan boleh nampak walaupun dalam kereta kerana ada papan tanda besar yang tertera 'ANA TAILOR' pada pagar rumah. Alhamdulillah ramai pelanggan dari pelbagai bangsa Cina, India, Melayu apatah lagi.

Cabaran saya sepanjang dunia jahitan sewaktu tidak ada modal untuk memulakan bisnes. Saya bekerja seorang diri tanpa ada oranng membantu, sambil menjaga 5 orang anak. Tetapi saya yakin Allah sentiasa bersama saya, suami sibuk dengan kerjanya tidak ada masa untuk membantu.
- Norzaihana Che Hashim-Jahitan


Itu adalah salah satu perkongsian mak-mak yang bekerja dari rumah dan  dijadikan sebagai sumber inspirasi dan idea baru dalam mencipta cara dan idea  bagaimana mahu bermula dan menjana pendapatan dari rumah.

Kalian mahu baru baca edisi penuh ebook Inspirasi Bekerja Di Rumah? Boleh saja ketuk wassap saya ditalian 016-817 8716. Jika berminat nak jana pendapatan sebagai agen ebook saya sangat alu-alukan.

Ebook Inspirasi Bekerja Di Rumah, saya tawarkan dengan harga Eksklusif, murah dan sangat berbaloi. Cuma RM50 sahaja dan diberikan dua bonus ebook lagi iaitu Super WAHM Super Mom dan Yeah! Mama Sudah Resign. Tawaran ini hanya sah di bulan Januari 2017 sahaja.

Jom kita berdiskusi...


No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular