Monday 9 January 2017

Jaringan Networking Antara Rakan Akademi Yang Bergabung Dalam ABDR


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah

Alhamdulillah. Syukur dengan rezeki yang Engkau berikan hari ni. Pendaftaran kelas blog bisnes penulisan semakin rancak. Hari ini ada dua protege sah berdaftar. Apa yang menariknya, salah seorang protege kali ni berada di Arab Saudi.  Wah! Jauh diseberang laut.



Dari Sabah Ke Arab Saudi, dan kini ke Kelantan kita yer.

Begitulah jaringan networking antara rakan akademi yang bergabung dalam ABDR juga kebanyakan yang terdiri daripada kalangan surirumah dan suri bekerjaya.

Golongan bapa-bapa juga ada turut serta. Macam dalam rumah sendiri meriahnya.



Sekiranya protege ABDR tidak ada lagi produk, protege juga adalah layak untuk menjual produk dan perkhidmatan digital ABDR seperti ebook digital, kelas online dan tapak pengiklanan maya di soho directory.

Tahun ni ada sedikit kelainan dalam sesi pengajaran dan pembelajaran blog bisnes penulisan. Fokus pertama di group wassap untuk siapkan tugasan. Kemudian selesai 16 langkah untuk blog bisnes, kelas akan bersambung di group fesbuk agar protege lebih konsisten menulis.

Cara ini adalah untuk bantu protege lebih fokus dan berlumba sesama rakan kelas dalam menyiapkan tugasan yang di beri agar mereka boleh menggunakan blog dengan pantas untuk mempromosi serta memasarkan produk dan perkhidmatan masing-masing.

Kami masih terima pendaftaran untuk kelas blog, jangan risau mereka belum mula. Sedang buat sesi suai kenal. sempat lagi kalau kalian nak turut serta. Ketuk saja wasap saya di talian 016-817 8716 untuk diskusi selanjutnya.




No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular