Sunday 15 January 2017

Usahawan IKSnita Sabah


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah
Video: Hajjah Dg Khatijah Datu Bachtiyal, Presiden IKSnita Sabah


Promosi secara langsung dari fesbuk Puan Presiden IKSnita Sabah, Dg Khatijah Datu Bachtiyal.

Lihatlah sokongan mantap daripada puan presiden sendiri. Siap ada video live untuk promosi produk-produk hasil  usahanita-usahanita IKSnita Sabah.

Anda mahu kekal sihat dan awet muda? Saya sarankan anda amalkan jamu keluaran kak Fai. Berkesankah? Hah! Nak tahu berkesan ka tidak, cuba anda teka berapa usia kak Fai sekarang. Jangan terkejut yer jika saya katakan usia anak sulung beliau hampir mencecah 30 tahun. Comei tak kak Fai... Hihihi...maunya tak comei kan. Awet muda youu... Nak cuba? Hubungi Kak Fai sekarang di talian 016-827 1628.
 
Inilah anak dara Kak Fai yang sulung. Cun tak?

Selpi kenangan Kak Fai bersama orang kuat IKSnita Sabah.
Siapa lagi kalau bukan Timbalan Presiden IKSnita.
Cun tak, TP kita orang?
Di bazar niaga sempena sambutan Jubli Intan Maktab Sabah, saya bawakan istimewa hasil kerja tangan saya sendiri, DIY Pin Kusyen. Sesuai sangatlah kepada anda yang berhijab dan suka sepah-sepahkan pin tudung mahupun kerongsang. Macam mana saya buat? Anda boleh belajar di link blog ini   http://nasriahabdullah.blogspot.my . Nak buat tempahan untuk sebarang majlis sebagai buah tangan (door gift) pun boleh. Nak buat duit pun boleh. Mana tau sambil duduk di rumah boleh juga kalian buat duit. Betul tak? Selain itu saya bawakan khas Kuih Keria Gula Merah, Almond Marshmallow Choco Cake dan banyak lagi.
 
DIY Pin Kusyen 

Apa yang menariknya, anda yang baru mula berjinak-jinak dengan dunia bisnes online bolehlah berdaftar di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) dalam mencipta kedai online sendiri tanpa perlu mengupah orang lain. Ilmu anda dapat, income pun dapat di jana dari rumah. Best tak? Pendaftaran Kelas Blog Bisnes Penulisan masih berlangsung. 1 Usahawan 1 Blog Baru Mantop! Nak daftar boleh ketuk wassap saya sekarang di talian 016-8178716.
 
1 Usahawan 1 Blog Baru Mantap!
Uolls lihat tak kepelbagaian biskut dan kek coklat tu? Nampak sedap tak? Tu baru tonton video jer tau.  Belum rasa lagi. Sekali rasa pasti tak lelap mata nak lagi. Biskut yang di adun dengan penuh kasih sayang. Nak cuba tak? Cuba-cubalah beranikan diri hubungi  Kak Alya kita di talian 011-2525 0577. Nak harga kasih sayang, tempahlah banyak-banyak. Hihihi Betul tak Kak Alya? J






No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular