Monday 16 January 2017

Usahawan IKSnita Sabah


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah
Video: Hajjah Dg Khatijah Datu Bachtiyal, Presiden IKSnita Sabah


Walau pun matahari memancarkan cahayanya hingga terasa ke seluruh pelusuk tulang belulang tetapi puan presiden, timbalan presiden dan setiausaha IKSnita Sabah tetap gigih membantu mempromosi produk-produk hasil keluaran usahawan Sabah.

Pengasas produk Sabah Cocoa 4 in 1 instant drink (koko + kurma) adalah Puan Diza. Beliau seorang guru di salah sebuah sekolah menengah di daerah Putatan, Sabah. Produk beliau baru dua bulan keluar di pasaran Sabah dan Labuan. Sabah Cocoa adalah produk pertama hasil ciptaan beliau sendiri.



Bak kata puan presiden, Sabah Cocoa terbaik macam minuman cadbury. Sambutan juga amat menggalakan. Bukan itu saja. Beliau sempat promosi terus kepada pelanggan yang lalu. Sempat juga mantan pelajar Maktab Sabah bawa pulang sepeket Sabah Cocoa bersama minuman Kupi Tenom.
 

Kepada anda yang baru nak mencuba rasa minuman Sabah Cocoa atau nak buat tempahan boleh berhubung terus kepada cikgu kita ni, Kak Diza di talian 016-016-814 4142

Atau jika anda penggemar kopi. Suka minum kopi bolehlah mencuba Kupi Botol Tenom. Dijamin rasa yang cukup uhhmmm. Sukar nak digambarkan melainkan anda cuba dulu rasanya. Jangan salahkan saya pula bila dah rasa nak lagi nak lagi dan lagi. Hubungi saja akak kita nihaaa Kak Emoy di talian  016-828 6002 untuk Kupi Botol yang super segar lagi sedap.




No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular