Monday 2 January 2017

Siapa Aku?


Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakaatuh Sahabatku,
"Aamiin" kan doa ini jika termasuk doa kalian juga...

Nama saya Nasriah Abdullah. Nak lagi mesra, panggil saja Rieya. Saya berusia 30-an, berasal dari Sandakan dan kini menetap di Kota Kinabalu, Sabah.

Untuk makluman rakan-rakan semua, saya seorang PENGEDAR SHAKLEE SABAH. Sah berdaftar dengan nombor pendaftaran SID:1195271. Saya ingin membantu semua sahabat-sahabat fesbuk saya untuk kekal sihat, ceria, bertenaga seisi keluarga. Saja nak bagi tahu, bulan ni ada TAWARAN EKSKLUSIF dari Shaklee iaitu Tonik Ajaib Vivix. Nak tahu apa itu #Vivix? Meh laa roger saya..

Saya juga salah seorang Pengurus Online Akademi Bekerja Di Rumah. Kepada semua rakan-rakan saya yang baru berjinak-jinak dengan dunia bisnes online, ingin menjadikan blog sebagai salah satu medium pemasaran percuma untuk memasarkan produk dan perkhidmatan masing-masing, boleh saja ketuk wassap saya. Saya akan bantu kalian setakat yang mampu dengan sedikit ilmu yang ada...

InsyaAllah, saya WAJIB kaya, berjaya dan dermawan. (mohon doa kalian ya)
.
.
Ya, Allah kayakanlah sahabat-sahabatku dengan ilmu, hiaskanlah diri mereka dengan ketenangan jiwa dan muliakanlah mereka dengan taqwa serta elokanlah diri mereka dengan 'afiat-Mu.
Aamiin Yaa Allah Yaa Rabbal'Alamiin

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular