Sunday 7 February 2016

Kata Kunci #1: Menyesal DAFTAR Di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR)



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah

Dulu punyalah susah cari kelas blog dengan yuran kelas yang murah. Sana sini merayu minta ajar dengan rakan-rakan sepejabat. Tidak kurang juga sahabat-sahabat muka buku. Stress sangat-sangat. Bosan ada apatah lagi putus asa. Hilang semangat dan motivasi diri.

Namun, kembali bersemangat bila bertemu guru online ABDR iaitu Cikgu Anys Idayu Zakaria di alam maya. Perkongsian beliau tentang ABDR untuk suri rumah seperti saya membuatkan diri ini tak keruan bila sehari tak baca dan melihat status post terkini dari beliau.

Rasa menyesal sangat-sangat kerana ambil masa yang panjang baru nak bermula di ABDR. Bertapa seronoknya berada bersama keluarga besar ABDR. Lagi riang tak terkata bila tiga minggu pertama berada di ABDR berjaya mendapat pelanggan pertama dari blog iaitu upah buat FB page dan blog. Seterusnya ditawarkan pula sebagai Pengurus Online ABDR walhal tugasan sebagai protege ABDR belum pun sempat diselesaikan. Wah! Semakin berkobar-kobar siapkan tugasan yang diberikan ketika itu. Kegembiraan itu berganda apabila blog lama yang terkubur kembali berseri.

Alhamdulillah. Semua ini adalah berkat keyakinan dan kesungguhan menuntut ilmu mencipta blog di ABDR. Secara peribadi, di ABDR bukan saja protege akan mendapat ilmu baru malah dalam masa yang sama boleh menjana pendapatan tambahan dengan blog di samping menambah pelanggan-pelanggan baru serta rakan-rakan bisnes. Oh! Indahnya belajar mencipta blog di Akademi Bekerja Di Rumah.

Kepada semua suri rumah di luar sana, di ABDR anda diberi banyak pilihan. Pilihan untuk suri atau sesiapa sahaja yang igin belajar mencipta blog bisnes, blog penulisan dan seterusnya menjana pendapatan dari rumah melalui blog dengan lebih jimat. Bukan sahaja jimat, malah yuran kelas yang ditawarkan juga sangat berbaloi. Pendek kata, bajet yuran kelas memang mampu bayar J. Jumlah yuran yang sangat berbaloi dengan curahan dan limpahan ilmu yang diperolehi.

Pilihan Pakej Kelas Yang Ditawarkan Di ABDR


Saya percaya bahawa tiada kelas semurah ini di mana kita boleh menimba ilmu sambil menjana pendapatan. Buktinya saya sendiri telah alami di mana "44 entri" tugasan pertama sudah mendatangkan pelanggan dari blog.

Ini terbukti bertapa blog kami bersama ABDR mudah dijejaki dalam carian google. Jika tidak, takkan prospek ABDR yang berada di Korea, Philipin, Manila dan sebagainya turut menjadi sebahagian dari keluarga besar ABDR? Setiap hari ada saja yang bertandang di blog kami dan bertanya tentang ABDR seterusnya mengambil keputusan berdaftar sebagai protege ABDR.

Inilah sebahagian bukti blog protege ABDR dijejaki melalui carian google.







Anda di luar sana moga tidak terlambat untuk menyertai jemaah kami di ABDR. Jangan jadi seperti saya yang mengambil masa panjang untuk berdaftar di ABDR. Menyesal tau tak daftar awal. 

Daftarlah bila sudah bersedia. Pendaftaran kami buka setiap hari. Boleh mula kelas bila-bila masa anda bersedia. Insya-Allah, dengan doa dan harapan, semoga Allah permudahkan usaha kita bersama menjana ekonomi ummah.


Mudah ke tersangat mudah?
Suka ke tersangat suka?
Sengih!
Sila share untuk berkongsi maklumat.


Apa tunggu lagi, mendaftarlah dengan saya selaku Pengurus Online Bertugas:


Nasriah Abdullah - Pengurus Online ABDR
Email : 
pnnasriahabdullah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp : +6016-817 8716


add saya di facebook :

mohon bantuan anda untuk LIKE & SHARE FB Page saya:

Jemput singgah ke blog saya:








No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular