Tuesday 12 January 2016

Part #12: Belajar 12 Masterpiece Seni Bisnes Start-Up



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Carian Google
Sumber: Haryzat Zulzahary, Penulis Genre & Modul-Modul Keusahawanan & Pelaburan.

12 - Memastikan Bisnes Anda Berjaya

Kadang kala kita sudah mendapatkan ilmu yang betul untuk berbisnes dan kita sudah pun berusaha keras siang dan malam untuk menjayakan bisnes kita namun dipenghujung hari bisnes kita masih tak mahu menajdi dan akhirnya lingkup?

Apakah kesalahan yang tak terkesan dalam bisnes kita ini? Saya cuba bantu menyelesaikan masalah ini atas pengalaman-pengalaman saya yang lepas-lepas untuk bantu masalah jenis ini. InsyaAllah bisnes akan mula mendatangkan hasil berlipat kali ganda selepas kita menyelesaikan masalah ini.



Seperti yang anda baca ilmu-ilmu ini jarang diketengahkan dalam buku-buku bisnes tempatan atau pun seminar bisnes. Kandungan di dakam Seni Bisnes Start-Up bukan cerita tentang emosi tetapi memaparkan tentang teknikal bisnes yang ramai terlepas pandang. Bisnes perlu lebih dari sekadar semangat dan motivasi yang berkobar-kobar. Dan selain itu ilmu-ilmu ini adalah apa yang telah saya cuba dan ianya berkesan dalam membantu saya dan bisnes saya. Apa saranan saya adalah anda patut beri peluang kepada diri anda miliki dan cuba teknik-teknik di dalam Seni Bisnes Start-Up ini pada bisnes anda untuk lihat hasilnya.



No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular