Thursday 7 January 2016

Tiada Istilah Malu Dan Gagal Untuk Berjaya


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah


Jam di dinding sudah pun menunjukkan 1.17 pagi. Mata masih segar seperti siang hari. Alahai mata, apasal malam ni bertenaga melebihi hari-hari biasa? uhhmmm patutlah dah telan 3 biji Vitamin C Shaklee tadi. Patut pun tenaga malam ni semacam.

Kelajuan talian internet malam ni pula menduga kesabaran. Sambil-sambil menunggu entri di 'publish' tetiba terpikir nak hubungi semua protege-protege yang telah ku perkenalkan di dalam kelas ABDR.

Jom serbu wassap mereka semua. Harap-haraplah ada yang masih berjaga. Nak tahu siapa mereka? Anda boleh klik link di bawah untuk kenal lebih lanjut siapa mereka di ABDR.


Rugi tau tak intai-intai blog protege ABDR ni. Macam-macam idea dan maklumat boleh jadi sumber inspirasi anda yang baru nak bermula dalam mencipta blog bisnes.

Jom kita mula panaskan enjin. Tiada istilah malu dan gagal untuk berjaya. Paksa diri dulu untuk bermula, lama-lama akan jadi rutin yang kita rasa mesti kena buat. Tak buat seperti tak lengkap aktiviti harian kita. Nak tahu berkesankah tidak, kena cuba dulu.

Semoga berjaya.





No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular