Saturday 2 January 2016

Part #2: Belajar 12 Masterpiece Seni Bisnes Start-Up


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Carian Google
Sumber: Haryzat Zulzahary, Penulis Genre & Modul-Modul Keusahawanan & Pelaburan. 


2 - Kuasai Kejuruteraan Kuasa Minda



Di bahagian ini digali secara dalam tentang mindset dan kuasa minda. Ilmu kejuruteraan minda dengan teknik Models of Reality dan Systems For Living. Dengan ini anda tahu untuk mengasah minda menjadi minda yang hebat dan menggunakannya dengan berkuasa sekali.

Anda juga akan ditunjukkan bagaimana dengan menggunakan teknik bending reality melalui kuasa minda dan persepsi anda boleh menarik dan merealisasikan perkara-perkara positif dan apa sahaja yang anda mahukan ke dalam hidup anda dan bisnes anda dan juga meminimakan rasa takut kegagalan. Selain itu hapuskan Trap of Reality jadi anda boleh bebas mencapai matlamat dan impian. Belajar bagaimana untuk connect dengan insan berpengaruh dan dalam masa yang sama anda juga boleh mempengaruhi orang lain.


Akhir sekali ketahui bagaimana tetapkan mindset duit yang betul supaya anda menguasai duit untuk kebaikan banyak perkara. Kesemua teknik ini membantu saya dengan izinNya untuk transformasi dari sekadar seorang makan gaji RM3,000 sebulan kepada berpendapatan sendiri 6 angka setahun dan memiliki aset bernilai 7 angka serta beberapa bisnes yang genuine. Tuhan telah kurniakan kuasa minda yang hebat hanya kita perlu ketahui melatih dan menggunakannya.

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular