Thursday 6 October 2016

Kelas Blog ABDR Di Sabah



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah

Siapa kata tak guna FB Ads susah nak dapat customer dari FB Page? Buktinya hari ni Rieya dapat 5 orang prospek. 2 daripada propek tu, Rieya berjaya close sale. Alhamdulillah. Rezeki bekerja dari rumah saja.

Macam mana? Mudah saja sebenarnya. Cuma link kan saja FB page tu ke dalam blog. Bila prospek buat carian google di internet dan google berikan maklumat yang ada di blog anda, maka prospek bukan sahaja mendapat maklumat daripada blog anda malah fesbuk peribadi, fesbuk page, instagram, twitter dan sebaginya mereka boleh lihat di dalam blog anda. Yang penting semuanya sudah di link-kan dalam blog. Best tak?

Kurang jelas? Nak penjelasan lebih lanjut, anda boleh sertai Kelas Blog ABDR yang bakal berlangsung pada:

  • 7 OKTOBER 2016 DI JOHOR BAHARU
  • 19 NOVEMBER 2016 DI SABAH





Pilih saja mana-mana kelas yang berhampiran anda. Jangan risau, yuran penyertaan cukup murah. Cuma RM300 termasuk BONUS 6 EBOOK, Nota Toturial, sarapan pagi dan makan tengahari. Apa yang lagi best, jika anda mendaftar kelas blog di Sabah SEBELUM 1 NOVEMBER 2016, anda layak menerima hadiah istimewa daripada pihak ABDR iaitu buku mini BISNES CARA KAMI (BCK).
BCK ni sangat TERHAD tau! Siapa cepat dia dapat!

Kalau nak cepat-cepatlah hubungi Rieya 

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular