Wednesday 12 October 2016

Program Dropship


Anda boleh juga menjual barangan secara online. Sertai program Dropship. Program yang tidak memerlukan modal dan tidak perlu menyimpan stok barangan.

Anda hanya perlu promosikan barangan tersebut di blog anda dan di media sosial anda seperti barangan tersebut anda yang punya.

Bilamana berlaku pembelian, duit untuk harga barang akan dimasukkan di dalam akaun bank anda. Anda hanya perlu depositkan harga modal sahaja tuan punya barang bersama dengan butiran lanjut pembeli seperi nama, nombor telefon dan alamat. Penghantaran barang akan dibuat oleh tuan punya barangan.
-Sohoque
.
.
.
Belajarlah ilmu blog. Nescaya ia akan membantu anda lebih maju di dalam industri blogging ini. Pasti objektif anda untuk menjadi blogger yang mampu buat duit secara online akan terlaksana.

Sekarang ni dah ada yang tawarkan perkhidmatan mengajar ilmu blogging ini. sebagai rujukan anda boleh ke Akademibekerja Dirumah untuk maklumat lanjut kelas-kelas anjurannya.

Atau boleh terus wassap Nasriah Abdullah 016-8178716 untuk pendaftaran bagi kelas yang bakal diadakan pada 19 November 2016 di Royal Plaza Putatan, Sabah. Sebabnya tempat adalah terhad. Siapa cepat dia dapat.


No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular