Monday 4 September 2017

"Wanita & Inovasi Dalam Perniagaan". Program Prospernita PUNB Sabah Dengan Kerjasama IKSnita Sabah.



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Prospernita PUNB & IKSnita

Assalamualaikum. Selamat pagi Isnin. Hari ni tak jumpa lagi status "Monday Blues". Semua kelihatan gembira masih diambang cuti yang panjang.

"Syukur dapat bercuti extra sehari lagi hari ini".

Itu kata mereka. Rasa hati mereka yang punya rutin kerja hakiki 8 pagi, 5 petang. Lalui dengan gembira. Hanya tinggal sedetik lagi cuti yang berbaki.

Bagi yang bercuti di kampung halaman, sudah mula sibuk mahu berangkat pulang ke destinasi masing-masing. Moga kalian selamat sampai.

Dikesempatan ini, ingin ku khabarkan mengenai satu program besar anjuran PUNB. Program PROSPERNITA PUNB Sabah 2017 dengan kerjasama IKSnita Sabah.

Alhamdulillah. Jutaan terima kasih buat PROSPERNITA PUNB Sabah, atas kepercayaan dan mandat yang diberi kepada IKSnita Sabah.

Sekalung tahniah buat peneraju usahawan-usahawan Sabah. Siapa lagi kalau bukan Puan Presiden IKSnita Sabah, Dg. Khatijah Datu Bachtiyal dan Puan Rehan Rahim merangkap Timbalan Presiden. Semoga usaha kalian membawa usahawan-usahawan Sabah ke peringkat antarabangsa membuahkan hasil. InsyaAllah. Aamiin. Doa kami sentiasa mengiringi kalian.

Program ini bertemakan " Wanita & Inovasi Dalam Perniagaan". Hebat tak tajuk ni?

Sehebat tajuk nya, sudah tentulah hebat lagi pengisian yang sudah disusun atur.

Walaupun penyertaan adalah percuma, tapi tempat dan ruang yang disediakan adalah terhad. Justeru, kalian yang berminat boleh dafatr segera.

Pendaftaran pantas atau inginkan maklumat lanjut, boleh berhubung terus dengan Puan Wan Raizah Matsah di talian 010-236 0472 atau melalui emel wan.raizah@yahoo.com.

Jangan fikir panjang tau. Bertindaklah sekarang!






No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular