Wednesday 26 August 2015

2 Pakej Iklan Realiti TV (IRTV) Paling Popular

Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah


2 Pakej Iklan Realiti TV (IRTV) paling Popular

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Selamat Datang Ke IRTV GROUP
Terima kasih kerana bertanyakan tentang 'Iklan Realiti TV (IRTV)'
Peluang Membuat Iklan, Sambil Menjana Pendapatan




IKLAN REALITI TV (IRTV GROUP) ada 2 pakej pilihan paling popular;-


PAKEJ PERTAMA

IRTV - Iklan Sahaja

Pakej yang ditawarkan tertakluk kepada promosi bulanan. 

Promosi September... Sambil Beriklan Sambil Beramal

Jika anda memilih untuk beriklan sahaja, maka anda boleh sertai promosi istimewa sepanjang bulan September 2015.


PAKEJ KEDUA

IRTV NETWORK - Iklan Sambil Buat NETWORK
Jika anda minat buat sistem rangkaian (networking) bisnes, maka pilihan IRTV NETWORK adalah yang paling tepat untuk anda kerana banyak manfaat (benefit) yang bakal anda perolehi. Nak tahu manfaat bila bersama IRTV Network?

Jom ikuti saya merungkai 1001 pertanyaan mengenai IRTV Network.

1. Macam mana mau join IRTV Network?
Peluang membuat iklan sambil menaja pendapatan bersama IRTV Network. Modal hanya serendah RM100 sebagai YURAN PENDAFTARAN AHLI, berpotensi MENJANA PENDAPATAN sehingga 30k++

2. Siapa yang layak join IRTV Network?
IRTV Network terbuka kepada semua tidak kira sama ada pelajar, suri rumah mahupun mereka yang mempunyai bisnes. Tak ada bisnes pun boleh join. IRTV Network nak bantu setiap ahli nya untuk menjana pendapatan sendiri walau pun tidak mempunyai sebarang bisnes. Bayangkan kalau pelajar yang join dan ada pendapatan sendiri hasil daripada usaha beriklan di IRTV Network, bukahkah ini satu usaha murni pelajar tersebut untuk meringgankan beban ibu bapa mereka menanggung kos pengajian dan sara hidup semasa belajar?

3. Ada tak contoh peniaga yang dah iklankan produk mereka?
Ya, ada dan anda boleh lihat gambar di bawah. Kalau nak lagi jelas anda boleh cuci mata di kawasan kompleks beli belah seperti Karamunsing, Centre Point, Wisma Merdeka, Megalong dan sebagainya. Anda boleh lihat sendiri bagaiman sistem pengiklanan ini dilaksanakan.

Untuk lebih jelas anda boleh tonton iklan led tv di sini...


 Iklan LED FNB: Watch "IKLAN REALITI TV ( IRTV )" on YouTube - https://youtu.be/oDm_ceqziX0


Contoh Cara Pengiklanan Realiti TV (IRTV)

4. Di mana lokasi led tv ni di pasang?
Anda boleh lihat jadual di bawah lokasi pemasangan led tv untuk pengiklanan dan jumlah led tv yang di pasang di setiap kompleks beli belah yang terpilih.

No.
Lokasi
Unit Led tv
Kota Kinabalu
1
Centre Point
5
2
Kompleks Karamunsing
3
3
KK Plaza
2
4
Megalong Mall
2
5
One Borneo - 1B
-
6
Star City Complex
1
7
Suria Sabah
-
8
Warisan Square
1
9
Wisma Merdeka
3

Senarai di atas hanya di seluruh kawasan Negeri Sabah sahaja. Bagi kawasan yang tidak dinyatakan lokasi dan jumlah led tv, daerah tersebut masih dalam proses pemasangan. Oleh yang demikian, sila hubungi saya untuk dapatkan maklumat terkini lokasi led tv yang telah dipasang.

Bagi seluruh Negeri Semenanjung, Sarawak dan juga Negara Singapura akan saya senaraikan di entri akan datang. Tunggu...
  

5. Apa yang saya dapat selepas mendaftar?

ü  Selepas mendaftar anda akan di beri PERCUMA 3 unit tv led untuk pengiklanan. Anda diberi tempoh 3 bulan untuk menggunakan 3 unit tv led tersebut. Jika anda tidak manfaatkan tv led tersebut, maka secara automatik peluang anda terbatal untuk beriklan.

ü  Dengan adanya 3 unit tv led yang diberikan secara percuma tadi, maka anda boleh pasarkan perniagaan anda mengikut pilihan lokasi yang disediakan.

Yuran Keahlian RM100 Sahaja


ü  3 unit tv led yang diberikan secara percuma tadi juga boleh disewakan kepada peniaga lain. Sewa 1 unit tv led berharga RM50. Jika anda sewakan kesemua 3 unit tv led berkenaan, maka jumlah RM150 itu milik anda. Untung tak? Hah! itulah keuntungan anda. Kalau dapat RM150 tu bukankah modal yuran keahlian RM100 tadi dah balik semula ke tangan anda? Siap dapat untung 50% lagi. Best tak? Mestilah best kan?

ü  Di IRTV Network anda hanya boleh menaja 5 ahli baru untuk 1 akaun IRTV Network, anda akan dapat pulangan modal yuran pendaftaran RM100 tadi. Andaikata anda berjaya buat TAJAAN seramai 1 ahli baru (maximum 5 orang), maka anda layak menerima bonus sebanyak 20% setiap ahli baru yang berjaya mendaftar. Jika anda berjaya menaja seramai 5 ahli baru, maka anda layak menerima bonus sebanyak 100%. Untung tak? Just share dengan kawan-kawan yang ada bisnes untuk join iklankan bisnes mereka sahaja, anda mampu menjana pendapatan extra.  Inilah keseronokan sebenar apabila bersama IRTV Network.

ü  Bukan itu saja, andaikata 5 orang ahli baru yang anda taja tadi buat perkara yang sama iaitu menaja ahli baru di bawah susur galur mereka, anda juga layak menerima bonus sebanyak 10% setiap ahli yang berjaya didaftarkan. Bonus yang akan anda terima bermula dari level 1 sebanyak 20%, level 2 sehingga level 5 sebanyak 10%. Untuk rujukan anda boleh lihat 'Marketing Plan' yang saya sediakan tadi.


Pelan Pemasaran IRTV Network

ü  Bonus tajaan akan di bayar terus ke akan bank anda SETIAP AHRI ISNIN. Ini bermakna, anda akan menerima bonus setiap hari Isnin jika berjaya buat tajaan. Syarikat lain tak ada yang sanggup bagi bonus setiap minggu tau kecuali IRTV Group Sdn Bhd. Selama saya bekerja makan gaji, tak pernah sekali pun saya terima bonus setiap minggu.

ü  Nak tahu tak bonus apa lagi yang akan anda dapat? Jika anda rajin berkongsi kebaikan IRTV Network dan berjaya menambat hati peniaga lain untuk mengiklankan perniagaan mereka melalui IRTV - Iklan Sahaja maka anda layak menerima komisen. Jumlah komisen bergantung dengan pakej promosi pengiklanan yang ditawarkan pada bulan berkenaan. Komisen tersebut akan dibayar SETIAH HARI AHAD terus ke akaun bank anda. Wah! Ini dah kira keseronokan kedua dalam seminggu. Pertama bonus di bayar setiap hari Isnin. Kedua komisen dibayar setiap hari Ahad. Hah! siapa nak bagi duit dua kali seminggu? Semua itu hanya di IRTV Network.

ü  Tadi dah dapat untung bila bila sewakan tv led. Selepas tu dapat pula bonus tajaan. Bila dah dapat bonus tajaan, dapat pula komisen setelah berjaya mengajak peniaga lain beriklan bersama. Bonus dan komisen dibayar dalam minggu yang sama tau. Apa pun semua itu mengikut terma dan syaratnya. Hah! ni lagi seronok. IRTV Network akan mengadakan CABUTAN BERTUAH 2 KALI SEMINGGU kepada ahli-ahli nya yang berjaya menaja seramai 5 ORANG AHLI BARU. 5 orang saja tau! Nak tahu apa hadiahnya? Tungguuu...


Cabutan Bertuah IRTV Network

ü  Setiap ahli IRTV Network akan menikmati kemudahan sistem pemberitahuan melalui sistem canggih SMS IRTV Network secara PERCUMA. Berjaya mendaftar dapat SMS, berjaya menaja dapat SMS, terima bonus dan komisen pun dapat SMS. Beriklan juga akan menerima SMS. Anda akan sentiasa menerima SMS bagi setiap update maklumat terkini IRTV Network dari masa ke masa. So, tak adalah terlepas maklumat terkini.

ü  Hahaha JJJ pening dah nak cerita, banyak sangat PERCUMA.
v PERCUMA beriklan di 3 unit led tv selama 1 bulan
v PERCUMA beriklan di website www.irealititv.com selama 1 tahun
v PERCUMA beriklan di Internatinal Facebook Networking Business Group (FNB) yang mempunyai ahli melebihi 14 000 ahli.
v PERCUMA kad keahlian IRTV Network setelah berjaya berdaftar sebagai ahli
v PERCUMA Pelan Pemasaran yang akan diberikan oleh IRTV Network
v PERCUMA keahlian di IRTV FAN CLUB www.irtv.forum2.biz
v PERCUMA beriklan sepanjang hayat di www.irtv.forum2.biz
v PERCUMA menyertai cabuan bertuah IRTV Network
v PERCUMA menerima SMS daripada IRTV Network
Ya semuanya PERCUMA! PERCUMA kepeda mereka yang ingin menjana pendapatan tambahan hanya dari rumah dan sanggup rebut peluang keemasan ini.

6. IRTV Network ni bisnes MLM ke?
Berkongsi Dengan 5 orang Ahli Baru

Untuk pengetahuan anda sebagai bakal ahli berdaftar IRTV Network, IRTV Network bukan perniagaan MLM yang menjalankan sistem pairing iaitu wajib pasang kaki kanan dan kiri untuk terus berkembang. IRTV Network diwujudkan untuk membantu mengembangkan perniagaan anda sendiri disamping membantu peniaga lain untuk sama-sama meluaskan perniagaan masing-masing. Oleh sebab itu, IRTV Network nak anda berkongsi dengan 5 orang ahli baru dan ahli baru anda juga akan berkongsi dengan ahli baru di bawah mereka nanti dan begitulah seterusnya. Barulah sama-sama menikmati keseronokan berniaga bersama IRTV Network. Ye tak?

7. Bila pendaftaran di buka untuk ahli baru?
Pendaftaran kami buka setiap hari. Jika anda sudah bersedia menjadi keluarga besar IRTV Network, mendaftarlah dengan saya segera! Jangan tunggu lama-lama sehingga anda terlepas peluang ini. Bertindaklah segera!


Kesimpulannya, IRTV Network adalah satu SISTEM PENGIKLANAN MAMPU IKLAN kepada semua peniaga dan merupakan sistem pengiklanan yang paling MURAH di Malaysia.
  

Sekiranya anda mempunyai sebarang kemusykilan atau berminat menyertai salah satu program pengiklanan IRTV kami, sila hubungi saya segera di talian;


Nasriah Abdullah @ Rieya
+6016-817 8716

http://nasriahabdullah.blogspot.com








No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular