Thursday 20 August 2015

Membaca Adalah Gedung Ilmu!



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamu Alaikum wa'Rahmatullahi wa'Barkatuh!

Membaca adalah gedung ilmu. Sudahkah Ibu-ibu sekalian membaca ebook Supar WAHM Super Mom, Yeah! Mama Sudah 'Resign', 101 Idea Home-Based Bisnes atau ebook lain? Jika anda belum memilikinya boleh hubungi saya untuk tempahan.

Ebook Pilihan WAHM

Bulan Ogos hampir ke penghujungnya. Dapatkan segera ebook pilihan suri rumah berkerja di rumah  dan suri berkerjaya.

Dapatkan secara online sahaja. Rebutlah peluang promosi Ogos ini, kerana ianya sangat-sangat bermanfaat bagi yang mahu mula bisnes dan inginkan WAHM sebagai kerjaya pilihan.

Anda nak ebook PERCUMA? Kami akan hadiahkan ebook sebagai BONUS jika anda sertai saya di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR)

Pakej pilihan popular sepanjang Ogos 2015

Pakej 1

Pakej 2

Pakej 3




Apa tunggu lagi, mendaftarlah dengan saya selaku Pengurus Online Bertugas:

Nasriah Abdullah - Pengurus Online ABDR
Email :
 
pnnasriahabdullah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp/Telegram :
 
+6016-817 8716


add saya di facebook :

mohon bantuan anda untuk LIKE & SHARE FB Page saya:

Jemput singgah ke blog saya:
http://nasriahabdullah.blogspot.com
http://ummyadhwa.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular