Wednesday 24 June 2015

Kelebihan Berdaftar Sebagai Ahli IRTV Network

Entri #14

Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah



Nak tahu apa yang saya dapat bila bersama IRTV?



  • PERCUMA 3 Unit Pengiklanan LED TV Selama 1 Bulan


  • PERCUMA Pengiklanan di Website www.irealititv.com Selama 1 Tahun


  • PERCUMA Pengiklanan di  Kumpulan  Eksklusif Facebook IRTV Group & FNB Group (Jangan tak tau, FNB Group mempunyai ahli seramai lebih 14 ooo ahli. Pengiklanan bertaraf INTERNATIONAL tau!)


  • PERCUMA Kad Keahlian (Tengok gambar tu, cantik tak Kad Ahli IRTV?)


  • PERCUMA  Sistem Pemasaran IRTV Network


  • PERCUMA  Keahlian IRTV Fun Club www.irtv.forum2.biz


  • PERCUMA Beriklan Seumur Hidup di www.irtv.forum2.biz


  • PERCUMA Ilmu-ilmu & Bimbingan Motivasi Perniagaan Jika Anda Berdaftar Bersama Saya Di "LEGASI MEGNET LUAR BIASA" (Namanya juga Sharing Is caring kan?)


  • Pemberian BONUS Setiap Minggu. Setiap Hari Isnin (Wah! Minggu-minggu dapat bonus. Siapa mau bagi kan? Kalau kerja makan gaji setahun sekali jak dapat bonus. Itu pun kalau dapat. Pengalaman sendiri pernah bekerja makan gaji 4 tahun tak dapat bonus. Jangankan bonus, 4 tahun jugalah tak merasa annual increment )


Tungguuuuu... Ada lagi...



Siapa nak produk kesihatan SHAKLEE cari saya...



Siapa nak BUKU-BUKU ILMIAH cari saya...



Siapa nak KHIDMAT GUBAHAN door gift, goodies, cenderahati cari saya...





Saya sedia membantu anda... 

Harga berbaloi-baloi dan jimat untuk anda sahaja...


Bah! Apa tunggu lagi cepat-cepatlah daftar!



Hubungi Saya melalui mana-mana medium di bawah:-

WhatsApp Sahaja: +6010 366 8516

Call/SMS: +016 817 8716


FB Pages: Ummy.Adhwa

Email: pnnasriahabdullah@gmail.com







No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular