Tuesday 17 October 2017

Upah Buat Blog Bisnes Penulisan


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah


Alhamdulillah. Rezeki musim hujan. Ada yang mahu tempah buat blog bisnes penulisan sebab tak mampu  nak teruskan kelas dalam grup. Mungkin ada sedikit rasa segan. Rasa takut atau malu hendak bertanya.

Oh! Tidak mengapa. Kalian boleh buat tempahan secara personal dengan saya. Cuma yuran kelas dan upah servis buat blog bisnes penulisan sedikit berbeza. Ini kerana perkhidmatan yang saya tawarkan tidak sama dengan yang lain.

Saya akan buatkan blog bisnes penulisan kalian yang asas sahaja tetapi saya akan pantau sehingga kalian benar-benar faham dan dapat mendalami serta mampu mengikut rentak dunia penulisan blog.

Apa yang penting, kalian harus rajin bertanya jika tidak faham apa saja maklumat yang cuba saya sampaikan. InsyaAllah, saya akan cuba kongsikan sekadar apa yang saya tahu.


Terima kasih kerana memilih saya untuk membantu kalian dalam berkongsi ilmu blog bisnes penulisan. 


No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular