Tuesday 24 October 2017

Upah Buat Blog Dan Kelas Blog Bisnes Penulisan ABDR


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah

Ya Allah,
Panjangkanlah umur sahabatku. Kurniakanlah kesihatan yang baik padanya, terangi hatinya dengan nur pancaran iman. Tetapkanlah hatinya, perluaskanlah rezekinya, dekatkanlah hatinya kepada kebaikan, jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama, dunia dan akhirat. Aamiin...


Wahai sahabat. Buat kalian yang ingin memulakan perniagaan di alam maya (internet), aku yakin dan pasti di kalangan kalian ramai yang punyai kekangan masa untuk membuat blog sendiri. Betul, tidak? Mungkin, ada juga yang tidak tahu bagaiman mana mahu mencipta blog sendiri.

Justeru itu, aku ingin mudahkan kerja kalian. Bagi yang sangat sibuk dan tidak punya kesempatan, bolehlah upah sahaja buat blog. Aku sediakan servis itu.

Jika mahu, aku ada menyediakan perkhidmatan membuat blog bisnes. Contoh blog yang akan dihasilkan adalah seperti blog ku ini.

Perkhidmatan upah buat blog ini, terbuka kepada mereka yang mahu membuat blog. Tidak kira la nak buat blog peribadi ka, blog bisnes penulisan ka, atau apa saja mengikut citarasa masing-masing. Mudah saja. Kalian hanya perlu hantar bahan yang perlu dimasukkan dalam blog tersebut.

Blog yang bakal dihasilkan cuma blog yang ringkas, tiada gadget-gadget hiasan yang cantik yang akan melambatkan proses loading pembaca ke blog kalian. Blog ringkas yang lengkap dengan gadget yang perlu ada dalam sesebuah blog mesra pembaca.

Bagi kalian pula yang ingin belajar dan menimba ilmu, ada kelas khas buat kalian yang tidak punya masa menghadiri kelas-kelas offline. Dari rumah juga boleh belajar.


Kelas Blog Bisnes Penulisan Secara Online

Masa sangat fleksibel (2minggu) sehari 1 tugasan. 

Kelas di group wasap dan boleh terus sambung nota di group FB. 

Yuran RM250. Bonus 6 ebook ABDR. 
1. Ebook asas blog
2. Ebook super wahm supermom
3. Ebook mula bisnes butik
4. Ebook 101 idea home bisnes
5. Ebook yeay mama sudah resign
6. Ebook rahsia khidmat pelanggan

Modul : Email, blog, label, pages, link fb ke blog, link fanpages ke blog, borang tempahan, terma syarat, cara masuk gambar, gadget lain yang perlu ada dalam blog.

Pendaftaran sesi Novermber 2017 sudah bermula. Hanya 10 tempat saja untuk diisi bagi yang cepat merebut peluang.

Nak daftar? Jom ketuk wasap ku ini 016-817 8716



No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular