Friday 5 August 2016

Doa Mudahnya Menjemput Rezeki



Teks: Nasriah Abdullah
Foto:



ALLOHUMMA AGNINI BI HALALIKA AN HAROMIKA WA BIFADLIKA AMMAN SIWAKA

Ya Allah cukupkanlah aku dengan rezeki yang halal sehingga aku terhindar dari yang haram. Kayakanlah aku dengan nikmatMu sehingga aku tidak meminta kepada selainMu

YA GHANI - Maha Kaya
YA MUGHNI - Maha Pemberi Kekayaan
YA FATAH - Maha Membukakan
YA RAZAK - Maha Pemberi Rezeki


BACA 7 KALI SELEPAS SEMBAHYANG
BACA 70 KALI HARI JUMAAT DI SEPANJANG HARI

------------------------------------------------------
BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

301 KALI SELEPAS TERBIT MATAHARI

------------------------------------------------------
UNTUK PERNIAGAAN :

WA JAALTU LAHU MA LAN MAMDUDA
Surah Al-Muddaththir (AYAT 12)

Dan Aku jadikan baginya harta kekayaan yang banyak

313 KALI KETIKA BERMULA PERNIAGAAN

----------------------------------------------------

Marilah sama-sama kita amalkan. InsyaAllah ekonomi umat Islam dapat diperkukuhkan dan kita menjadi orang kaya yang beriman.

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular