Thursday 4 August 2016

GSL Integra: Mari Berkenalan


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: -


Assalamu‘alaikum Wr. Wb

Alhamdulillah. Saya Nasriah Abdullah atau lebih mesra dengan panggilan‪#‎Rieya‬. Saya anak kelahiran bumi Sandakan yang kini menetap di Kota Kinabalu, Sabah. Berusia awal 30-an. Alhamdulillah, sepanjang 8 tahun perkahwinan telah dikurniakan dua orang anak pintar yang comel lagi super aktif .

Bertugas sebagai WAHM SOHO sepenuh masa dengan menjalankan bisnes online melalui blog, FB dan IG. Saya pengguna tegar produk kesihatan‪#‎Shaklee‬ dan secara langsung berdaftar sebagai pengedar sah dengan memegang no ahli ‪#‎SID1195271‬. Nak makan, nak harga murah, nak jana income dari rumah jangan segan silu hubungi saya tau! Konsultasi percuma untuk anda. Rugi kalau tak ambil peluang ni.

Nama pun kerja sebagai WAHM SOHO kan hihihi . Saya juga merupakan Pengurus Online ‪#‎ABDR‬ di Akademi bekerja Di Rumah. Anda yang nak belajar asas blog dan bina kedai online melalui blog boleh cari saya. Saya sedia membantu.

Jika anda terbaca status ini, saya doakan semoga anda seisi keluarga sihat selalu, di kurniakan rezeki yang melimpah ruah dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat. Amiin...


#ABDR
#SID1195271

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular