Thursday 4 August 2016

GSL Integra: Inilah Impianku 10 Tahun Akan Datang. Tolong Doakan Ya.


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: Nasriah Abdullah


"Bermimpi & Berusaha". Berusaha untuk menjadikan mimpi itu satu realiti.

Belum jelas untuk saat ini. Tapi apa yang ada di kotak minda ku, suatu saat nanti aku ada di dalam suatu ruangan besar dengan pemandangan pantai, pepohon hijau yang rindang dan tugas ku hanya ada di hadapan laptop sahaja.

Di saat itu, aku punya lebih masa dengan keluarga tanpa tekanan dan melihat anak-anak membesar di depan mata.

Yang jelas, aku ingin menjadi wanita, isteri, ibu dan anak yang sukses serta bermanfaat untuk orang lain. Aku harus menjadi wanita berkerjaya walau hanya dari rumah yang dapat membanggakan kedua orang tua ku disamping membalas jasa-jasa mereka.

Masih banyak sebenarnya impian ku, tapi aku tidak mahu hanya sekadar menumpahkan semua impian, keinginan, target, matlamat ku hanya ditulisan saja tapi ingin ku buktikan dengan tindakan.


Semoga coretan ringkas ini menjadi saksi di 10 tahun yang akan datang dan ketika itu kita sama-sama sukses dalam mengapai impian masing-masing. Amiin.




‪#‎NasriahAbdullah‬
‪#‎Impianku‬
‪#‎GroupSupportLIKE‬
‪#‎GSLIntegra‬
‪#‎AkademiBekerjaDiRumah‬
‪#‎ABDR‬
‪#‎BelajarAsasBlog‬
‪#‎ShakleeLover‬
‪#‎SID1195271‬
‪#‎LiveAmazing‬

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular