Monday 1 August 2016

Jom Jadi Bos!


Teks: Nasriah Abdullah
Foto: -


Cust: Mana si bos tu? (sambil berdiri depan tangga)

Mak: Ada di dalam.

Cust: Bos! Oh bos! Nanti aku order lagi ya.

(Biasalah orang Sabah. Semua pun bos. Kerja kuli batak pun boleh jadi bos)

Aku: Hah! Apa?!

Cust: Bos! Aku mau order lagi. Besok aku transfer ya. Nanti aku kasih tau. Jangan lupa ya. (sempat lagi kasih remind aku)

Aku: Order apa? ESP lagi? (dengan muka blur)

Cust: Ya! (sambil tunjuk CCC)

Aku: Ok. Siap!

Cust: Sedap ni kau punya susu bos. Rugi aku beli tu susu soya RM3.50 hari-hari. Kalau aku tau, lama sudah aku order yang ini. 
.
.
.
Alhamdulillah... En abang sado minum #‎protein_shaklee. Hilang dah gastrik tu katanya walau baru minum tong pertama.

Ada lagi ke abang sado selalu kena gastrik? Meh la cuba #‎susu_soya kita. Di jamin 100% #‎Sedap #‎Selamat #‎Semulajadi #‎Berkesan. Harga pun murah.




No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular