Wednesday 3 August 2016

GSL Integra: Fesbuk Hura-Hara



Teks: Nasriah Abdullah
Foto:


Alhamdulilah...Kelas #GSLIntegra sudah bermula sejak semalam, 2 Ogos 2016 dan akan berakhir 8 Ogos 2016 . Kelas ni berlangsung selama seminggu.

Fuuuh! Huru-hara kami jadinya. Sejak semalam ribut taufan melanda notifikasi fesbuk tanpa henti. Tapi hari ni sudah mula selesa dengan rentak rancak geng GSL Integra. Masing-masing sudah bijak mengatur langkah. Maklumlah semua pun bersemangat waja, saling 'support' mana-mana 'part' yang kurang.

Sahabat-sahabat fesbuk saya yang di luar sana ada yang nak merasai PENGALAMAN BERSAMA TEAM GSL? Jom daftar BATCH ELEMENT 13 OGOS ni. Kuota makin penuh terisi. Lambat kami tinggal. Jangan nangis bawah katil pula sudahlah JJJ. Saya tak reti nak pujuk tau!

Tapi sebelum tu saya nak ingatkan, sebelum masuk kelas #GSLElement nanti jangan lupa makan #ostematrix a.k.a #kalsium banyak-banyak yer. Takut patah mematah jari jemari uolls pula. 7 hari 7 malam tak tidur lena. hahaha...



No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular