Sunday 7 August 2016

Vitamin Shaklee Pilihan Abang Sado



Abang Sado Makan Shaklee
=======================
FRI 19:52
Abang Sado: As salam
Aku: Wslm... Ya ada apa ka?
Abang Sado: Mau cari supplement shaklee ba. Vit c dan garlic dan nutriferon
Aku: Ooo... yg ini utk sapa mkn?
Abang Sado: Saya... Selalu flu. saya tgk komen dorg rekomen shaklee
Aku: Flu biasa ka atau flu alergik atau flu sbb resdung?
Abang Sado: Ntah la.asal sejuk atau habuk2 cepat saya flu
Aku: Mbe ada resdung la tu...alergik habuk & sejuk...klo mkn seafood mcm mn? flu dtg jg ka?
Abang Sado: Tada apa2.cuaca sejuk dan berhabuk saja ni
Aku: Ok klo gtu blh tmbh omega, ostematrix, alfalfa
Abang Sado: Oh. Harga pakej atau satu2?
Aku: Ok sya bg harga satu2 dlu...
Abang Sado: K. Wassup saya 013807 xxxx
Aku: Ok nnt sya wasap

Chat conversation end
Seen Fri 20:37

.
.
.
Ok siapa dapat teka abang sado beli BERAPA JENIS vitamin dan VITAMIN APA?


Jawapan boleh KOMEN di bawah...

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular