Tuesday 2 August 2016

Ucapan Terima Kasih



Teks: Nasriah Abdullah
Foto: -

Alhamdulillah, segala puji dan syukur bagi Allah Azza Wa'Jalla yang telah melimpahkan nikmat dan hidayah dalam hidup ku. Tak ada satu hela nafas pun dalam hidup ku kecuali atas izin-Nya.

Selawat dan salam rindu ku kirimkan bagi insan suci pilihan, yang telah mengajar umatnya mengenal siapa penciptanya, yang telah membawa cahaya keselamatan dan jalan yang terang. 

Terima kasih kepada semua sahabat-sahabat positif kerana ADD dan APPROVE diri ku sebagai sahabat walau hanya di alam maya. Semoga kita semua sentiasa dirahmati Allah SWT.

Hari pertama mengenal kalian, banyak ilmu dan pengalaman baru kita kongsi bersama. Bila dikenangkan semula peristiwa yang berlaku sepanjang hari ini, aku tersenyum sendiri dan rasa amat bersyukur sekali kerana punya sahabat seperti kalian yang sentiasa saling menyokong dan memberi respon. Apa yang paling menarik hari ni, ramai sahabat-sahabat hebat lagi bergaya datang beraya dengan membawa buah tangan LIKE & KOMEN yang super ohsom. Hura hara aku seketika melayan kalian. Bagi sahabat-sahabat yang tak sempat ku kunjungi rumah kalian, harap bersabar. InsyaAllah, masanya pasti akan tiba.

Akhir sekali, terima kasih yang tidak terhingga kerana anda telah memberi kenangan indah sepanjang hari ini. Semoga kita semua hidup dalam keberkataan dan selalu dalam keredhaan-Nya. Amiin Amiin Amiin Ya Rabbal Alamiin...

Salam sayang buat kalian semua.
JJJ

#NasriahAbdullah
#GroupSupportLIKE
#GSLIntegra
#AkademiBekerjaDiRumah
#ABDR
#ShakleeLover
#SID1195271
#LiveAmazing


No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular